I obal vám může udělat dobrou službu v oblasti reklamy

Reklama v televizi je drahá, a ne vždy účinkuje tak, jak se očekává. Podle průzkumů je reklamní chvilka spíše impulzem pro uvaření kávy. Leckdy se tiché upozornění na produkty firmy stává účinnějším.

stěhovací krabice

  • Takovým upozorněním mohou být potištěné lepící pásky.
  • Stačí vtipné nebo poutavé heslo, které přiláká pozornost.
  • Kromě toho je vhodné umístit na pásku i nějaký kontakt na firmu.

Samotný potisk může být až ve třech barvách. Vzhledem k tomu, že podklad je hnědý, doporučuje se volit pouze ze dvou barev. Pak bude text dobře čitelný a výrazný. 

Vše je v souladu s přírodou

Barvy se pro tyto účely používají pouze ekologické. Stejně tak, jako samotný podkladový materiál, který je recyklovatelný a v přírodě plně rozložitelný. Problém v tomto smyslu není ani s lepidlem, které je vyrobeno na bázi kaučuku.

  • Zvolit si tento obalový materiál můžete ve dvou variantách.

    1. Pro lehké a malé balíčky jsou vhodné papírové samolepicí pásky o celkové plošné hmotnosti 74 g/m2.
    2. Pokud pracujete s většími krabicemi ve větší váhové kategorii, pak se více hodí papírové izolepy o celkové plošné hmotnosti 95 g/m2.

Aby byl výsledek skutečně dokonalý, jsou hotové a potištěné pásky ještě celoplošně přelakovány speciálním lajkem, který ochrání potisk a zároveň zaručí tiché odvíjení.

barevné pásky

  • Pro šíři pásky se můžete rozhodnout dokonce až mezi pěti možnostmi.

    • 25 mm
    • 37,5 mm
    • 50 mm
    • 75 mm
    • 150 mm.

Otestujte nejprve vzorek

Stále se nemůžete rozhodnout, jestli je to to pravé pro vaši firmu? Pak si rozhodování usnadněte a nechte si poslat zdarma vzorek k otestování kvality.

  • Možná, že vám rozhodování ztěžuje vzpomínka na nekvalitní lepicí pásky, které se využívaly v minulosti.
  • Označení je to jediné, co mají společného.
  • Jinak jsou tyto moderní obalové materiály vyráběny zcela jinou technologií.

    • A výsledkem je dokonalý výrobek.

3.3
07